CURRENT CLOTHES

2015-01-12 @ 15:45:00
 
 
 
För det första, så kul att ni är så många som hittat hit trots att jag och Evelina har legat något på latsidan (läs: inte uppdaterat vår blogg på typ ett år..). VI är så glada att ni är här och läser! För det andra, jag är inte fotografen i denna duo så ni får ursäkta mina bristande fotografi-kunskaper. Detta är kläderna som för tillfället hänger på min klädställning. Allt eftersom jag blir inspirerad byts dessa plagg ut mot andra plagg i min garderob. Är ni intresserad av en total insyn i min garderob? 
// Linn 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Stilig ordning :)

Svar: Åh tack!
upnorth.blo.gg

2015-01-12 @ 16:49:54
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Matilda

Dina skor, blir ju helt förälskad!! Och klädställningar är ju så snygga, där som i ditt fall man hängt upp kläderna i ordning osv :)

Svar: Åh tack så mycket! Blir så glad av att höra det, kram!
upnorth.blo.gg

2015-01-12 @ 18:16:41
URL: http://ovanhimlen.blogg.se
Postat av: Lars K

nej.

2015-01-12 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback